Dáta, dáta a opäť dáta
Dlhšie sa nám u našich operátorov nič výraznejšie nedialo. Mám ale pocit, že pokojné “vody” sa trochu víria. Víria sa v poli dátovom. Tie už nejaký čas hrajú prím a rozdeľujú ponuku operátorov. Hovory, SMS, […]
Technológie zajtrajška už aj u nás | eSIM
Ak ste ešte nezachytili, na svet “prišla” nová technológia SIM kariet. Pomaly, na Slovensku evidentne o niečo pomalšie, sa rozlúčime s klasickými plastovými kartami a nahradia ich SIM karty elektronické, teda virtuálne. Telefón už nebude […]
Prípadová štúdia BDR spol.s.r.o.
Poradenská spoločnosť HEXECO, s.r.o. začala ako jedna z prvých spoločností na Slovensku poskytovať poradenské služby v oblastí telekomunikačných a IT služieb. Primárne z pohľadu ekonomického. Zákazník totiž často pri týchto službách nadobúda pocit, že ani […]
Servis aj pre Vaše telekomunikačné a IT služby
Uvažovali ste niekedy nad tým, čo sa stane, keď sa Vám rozbije telefón? Alebo Vám ho niekto ukradne a vy stratíte všetko, čo ste v ňom mali uložené vrátane kontaktov? Riešili ste niekedy na firme […]
Zmluvné podmienky operátorov
Tento krát by som sa chcel rozpísať o tom, že zmluvné podmienky každého jedného kontraktu sú veľmi dôležité. Tak pre súkromnú osobu ako aj pre podnikateľský subjekt. Na základe mnohých skúseností som totiž nadobudol pocit, […]
Mobil za „akciovú“ cenu od operátora
Viazanosť a telefón za akciovú cenu od operátora
Viazanosť, najväčšia brzda toho, aby ste si mohli so svojím program robiť to, čo potrebujete a kedy potrebujete. Poviete si, získam benefit v podobe výhodnejšej ceny mobilného telefónu, […]
Príchod nového operátora – 4ky na slovenský trh
V mesiaci október príde na Slovensko dlhšiu dobu spomínaný štvrtý operátor s názvom 4ka. Je to projekt spoločnosti SWAN a Slovenskej pošty. O pozadí tejto fúzie nechcem písať, skôr o tom, ako nastavili cenový vstup na slovenský trh.
Cenovo nastavili všetko […]
Ako je to vlastne s VIP zákazníkmi operátorov?
Vo svojej praxi a tiež v aktuálnom podnikaní sa dosť často stretávam s pojmom – „VIP zákazník“. Mám rád, keď debata na tému „My sme VIP zákazník operátora“ príde práve pri prvých stretnutiach u mojich nových zákazníkov, […]